MASOWO SPRZEDAWANA WYJĄTKOWOŚĆ

Krzysztof Golec-Piotrowski

Autorem wpisu jest

Architekt, felietonista piszący o architekturze, społecznik, rowerzysta, ogrodnik i mechanik, fan ładnych aut i miłośnik przyrody, zwolennik piękna i dobra.

Komentarze

  1. Autorem wpisu jest Przemek says:

    Podpisuję się pod tym artykułem lewą, prawą ręką i nogą. No cóż jako nietrafiony target niedouczonych marketingowców spokojnie opieram się temu szaleństwu i śmieję się z pierwszego św.mikołaja ( małą literą ) który został nadymany 3 listopada na przedpolu Selgrosu. Jednakże po ostatnich torsjach po czarnym piątku, powolutku uśmieszek politowania z moich ust zaczyna znikać. I tu „płynnie” przechodząc do architektury , czy raczej marketingu budowlanego, chciałbym zwrócić uwagę na anglosaską nowomowę i twórczość w stylu ” zwis męski luzem ” : Orange Plaza ( ? ) coś tam Tower, Dupex Arena, Bida Bisnes Center etc. etc. etc.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *